SmartDelux® - робить життя простішим!

Повернення

Повернення

 

Гарантійне обслуговування товарів, здійснюється в спеціалізованих сервісних центрах.

Зовнішній вигляд і комплектність товару, а також комплектність всього замовлення, повинні бути перевірені покупцем в момент отримання товару.

Після отримання замовлення, претензії в зв'язку з наявністю зовнішніх дефектів товару, його кількості, комплектності та товарного вигляду не приймаються.

Термін гарантії для кожної товарної позиції вказано на сайті.

 

Умови обміну та повернення товару належної якості:

Ви маєте право відмовитися від товару в будь-який час до його передачі, а після передачі товару - протягом 14 (семи) календарних днів відповідно до чинного закону України «Про захист прав споживачів».

Обмін товару належної якості можливий у випадку, якщо зазначений товар не був у споживанні, збережено його товарний вид (в тому числі ярлики, пломби, упаковка і т.п.), споживчі властивості, а також документ, що підтверджує факт і умови покупки зазначеного товару (накладна).

При відмові від переданого Вам товару належної якості протягом зазначеного вище терміну, вартість наданих послуг, включаючи послугу з доставки, - не підлягає поверненню.

Звертаємо Вашу увагу, для повернення товару та грошових коштів необхідний документ, що засвідчує особу згідно з чинними законом України.

 

Умови обміну, повернення та ремонту товару неналежної якості:

Під товаром неналежної якості мається на увазі товар, який несправний і не може забезпечити виконання своїх функціональних якостей.

Ми відповідаємо за недоліки товару за умови, що вони не виникли після передачі товару покупцеві внаслідок порушення ним правил використання, зберігання або транспортування товару, дій третіх осіб або непереборної сили.

У разі виявлення недоліків товару при експлуатації протягом гарантійного терміну, рекомендуємо Вам звернутися до нас по електронній пошті: inbox@smartdelux.com.ua або в один з наших авторизованих сервісних центрів.

У разі якщо при огляді товару в нашому Гарантійному відділі неможливо з яких-небудь причин виявити його однозначну несправність і причину її виникнення, що потрапляє під гарантію, товар може бути прийнятий від Вас на додаткову перевірку якості в умовах сервісного центру терміном до 20 календарних днів.

Залишились запитання?